Cheaty
14. 6. 2007
| Filmařské cheaty | ![]() |
| Přesný zápis cheatu: | Význam: |
| Slowmotion [0-8] | 0 = normální rychlost; 8 = 8x pomalejší než normální rychlost |
| Boolprop enablepostprocessiong [true/false] | Musí být nastavena hodnota true, aby fungovali níže uvedené filmařské efekty. K pokročilým trikům musí grafická karta podporovat pixel shadery. Doporučijeme také k natáčení filmů vypnout herní interface - klávesa F10. |
| Bloom [R] [G] [B] [X] | Efekt, při kterém se vše jasné rozmaže dohromady (sitcom flashbacks), . Musíte nejdřív zadat cheat "boolprop enablepostprocessing true", aby byl přístupný tento pokročilý efekt. RBG, složkové vyjádření barvy (hodnoty od 0 do 255) zadávejte oddělené mezerou. Číslo X značí míru rozostření. |
| Filmgrain [0-1] | Zrnitý efekt. Akceptuje hodnoty od 0,1 do 1, ty určují intenzitu zrnění. Jsou možné i vyšší hodnoty, ovšem prakticky neviužitelné. |
| Letterbox [0.0 - 0.4] | Výsledkem je širokoúhlá scéna. Širokoúhlost určují zadané hodnoty v rozmezí 0.0 až 0.4. |
| Virgnette [X] [Y] [X] | Efekt, při němž je ohnisko čisté, ale všechno kolem je zaostřené. Souřadnice zadáváme v pixelech, hodnota X je číslo od 0.0 do 1.0 - určije velikost rozmazání. |
| Pozemkové cheaty | ![]() |
| Přesný zápis cheatu: | Význam: |
| boolprop lotWater [true/false] | False = odstraní vodu na pozemcích. |
| boolprop lotTerrainPaints [true/false] | False = odstraní zemskou texturu na pozemcích. |
| boolprop showFloorGrid [true/false] | Vypnutí čtvercové sítě v módu stavění a nákupu. |
| boolprop objectShadows [true/false] | False = odstraní stíny u venkovních objektů. |
| boolProp guob [true/false] | False = odstraní stíny u vnitřních objektů. |
| boolprop renderSelectedSimLevel [true/false] | True = stěny nebudou „vykousnuté“ pro vybraného Sima. |
| boolprop locktiles [true/false] | False = můžete umístit podlahu i na silnici. |
| boolprop reflectionWithExtraViewer [true/false] | Zapne/vypne zrcadlení. |
| boolprop renderInsideObjectOnlyOnSelectedSimLevel [true/false] | True = objekty se zobrazí pouze v úrovni, kde je daný Sim a pokud je toto poschodí vybráno. |
| boolprop renderSelectedSimLevel [true/false] | True = vidíte jen patro, ve kterém je právě vybraný Sim. |
| Cheaty pro sousedství | ![]() |
| Přesný zápis cheatu: | Význam: |
| deleteAllCharacters | Vymaže všechny postavy v sousedství. |
| TerrainType [desert/temperate] | Přepíná mezi pouští a normálním terénem. |
| boolprop displayNeighborhoodProps [true/false] | False = nezobrazí doplňky v sousedství (jako např. kameny a věže). |
| boolprop displayNeighborhoodRoads [true/false] | False = nezobrazí silnice. |
| boolprop displayNeighborhoodFlora [true/false] | False = nezobrazí flóru (stromy a květiny). |
| boolprop displayNeighborhoodWater [true/false] | False = nezobrazí vodu. |
| boolprop displayLotImposters [true/false] | False = nezobrazí stavby na pozemcích. |
| boolprop displayNeighborhoodRoadsWithModel [true/false] | False = nezobrazí mosty. |
| boolprop lotTerrainLighting [true/false] | False = pozemky nebudou podsvícené, když na ně najedete myší. |
| boolprop carsCompact [true/false] | True = auta na silnicích jsou detailnější ;) |
| boolprop ShowLotPackageFilename [true/false] | Zapne/vypne zobrazování názvů pozemků. |
| boolprop nhoodWaterReflection [true/false] | Zapne/vypne zrcadlení vody v sousedství. |
| boolProp carsOnRight [true/false] | Auta jezdí vpravo nebo vlevo. |
| terraintype [desert/concrete] | Typ terénu. |
| nhdregiontype desert [desert/concrete] | Typ terénu na konkrétním místě. |
